Het resultaat van CI

Customer Intelligence maakt uw sales en marketing effectiever.

Apps waarmee u antwoord krijgt op belangrijke vragen als:

  • Wat zijn trends en ontwikkelingen in mijn klantenbestand?
  • Wie zijn mijn meest waardevolle klanten? En hoe tevreden zijn die?
  • Wat weet ik van mijn klanten om ze goed te kunnen bedienen?
  • Welke klanten zijn we aan het verliezen? En wat kost ons dat?

 070 406 0966  |   info@topbi.nl

Dit levert het op:

Inzicht in kansen en bedreigingen
Onderbouwing van beslissingen
Betere salescampagnes
Monitoring van uw prestaties

topbi_CI_2

Wat klanten over ons zeggen


“We now have a full view of the customer groups who are most likely to churn.”

– Jim Helfgott, Vice President of Marketing and Sales, UPC DTH

Bekijk deze klantcase »


Logo TechData (klein)“Dankzij Customer Insights zijn wij in staat de juiste aandacht aan de juiste klanten te geven.”

– Niels Verlage, Business Intelligence Manager, Tech Data

Bekijk deze klantcase »


Wat doet TopBI?

TopBI bouwt Customer Intelligence oplossingen die naadloos aansluiten bij uw manier van klantgericht ondernemen.

We spreken uw taal en hebben concrete oplossingen voor customer base development, RFM-modellen, customer lifecycle management (CLM), customer value management (CVM) en customer journey mapping. Wij zorgen voor:

  • Verzamelen en combineren van klantdata
  • Heldere dashboards & diepgaande analysetoepassingen
  • Aansluiten van klantdata op marketingactiviteiten, zoals e-mailmarketing
  • CI Consultancy
  • Business analysis

Wat kost het?
De kosten van Customer Intelligence verschillen per bedrijf en case.

Samen kijken we voor welke uitdagingen we staan en bepalen we wat het kost en hoeveel CI uiteindelijk oplevert. Zo verdient u de CI-investering weer terug.

 070 406 0966  |   info@topbi.nl


Waarom TopBI?

  • Concrete oplossingen voor marketingmodellen
  • Best practices voor data preparatie & visualisatie
  • Perfect voor business adoptie
  • Professionals die klantinzichten ´actionable´maken